Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توصیه مهم نماینده ولی‌فقیه به مدیرکل جدید بازرسی/حسینی: در کنار بازرسی برای مقابله با مفاسد هستیم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

توصیه مهم نماینده ولی‌فقیه به مدیرکل جدید بازرسی/حسینی: در کنار بازرسی برای مقابله با مفاسد هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای نظام و انقلاب اسلامی زجرهای بسیاری کشیده شد تا به این عظمت و شکوه برسد و امروز زبان گویای مظلومان عالم باشد.

وی افزود: در طول تاریخ بعد از دوره پیامبر سلام الله علیها رنج ها دیده شد تا چنین ساختاری شکل گیرد و در سایه این ساختار معنویت و اخلاق ترویج شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: به برکت انقلاب و رنج‌ها و زحمات بزرگان پیشرفت های بسیاری تاکنون داشته‌ایم و تلاش بر این است تا نظام در عرصه مدیریتی و در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی علمی اقتصادی با شکست مواجه نگردد.

این استاد حوزه های علمیه گفت: دشمنان درصدد هستند تا مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند زیرا جمهوری اسلامی منافع دشمنان را بر باد داده که نباید با سهل انگاری این دستاوردها را از دست بدهیم.

حسینی افزود: برخی از سهل انگاری‌ها تعمدی است وقتی دشمن تحریم می‌کند فقط از بیرون برنامه ریزی نمی شود بلکه عوامل داخلی هم همدست با دشمنان همدست بوده و به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

وی گفت: عدالت از خواسته‌های مهم مردم است در بکارگیری نیروها اگر مردم احساس کنند مسائل قومی طایفه و قبیله ای و منطقه‌ای و رفیق بازی وجود دارد ناامید می‌شوند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این حوزه ها تلاش‌های خوبی در سال‌های اخیر شده و رئیس کل دادگستری استان و همکارانش برخوردهای خوبی با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواران کردند گفت: بازرسی هم برخوردهای خوبی داشته و به خصوص در زمینه بکارگیری نیروهای غیر قانونی این برخوردها قابل توجه است اما توقع این است به سرعت پرونده های این چنینی پیگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم تنها به دنبال اجرای عدالت در همه زمینه‌ها از جمله در به کارگیری نیروها هستند که باید بر اساس امتیازات و آزمون ها و بر پایه قانون در استان چنین اقداماتی صورت گیرد.

امام جمعه یاسوج افزود: گاهی برخی‌ها بر اساس مسائل قومی قبیله ای در صدد بکارگیری نیرو هستند که سازمان بازرسی باید هوشیارانه در این حوزه ها عمل کرده و اجازه قانون‌گریزی به افراد را ندهد.

حسینی در ادامه از معاون بازرسی کل کشور خواست تا سازمان بازرسی استان را در برخورد با چنین پرونده‌هایی تنها نگذارد و در همین خصوص تصریح کرد: جاهایی که لازم به پیگیری و جلوگیری از قانون‌گریزی است مرکز هم باید بازرسان استان را حمایت بیشتری کنند تا بتوانند در برابر زیاده خواهی‌ها ایستادگی کرده ما نیز در کنار آنها هستیم و در برابر مفاسد اعلام موضع خواهیم کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا