اخبار ورزشی

توضیحات اصولی در مورد بازی ایران و ایتالیا، مطالبات از فیفا و تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، احسان اصولی در خصوص اینکه در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نیز حضور دارد یا فقط در کمیته فوتسال فعالیت می‌کند، اظهار داشت: فعلا مسئول و رئیس کمیته بازاریابی هم هستم تا ببینیم تصمیم رئیس فدراسیون چیست.کارها و پروژه‌هایی در آنجا داشتیم. ان شاالله بتوانیم بین این دو مجموعه ارتباط خوبی برقرار کنیم. بیشتر در فوتسال فعالیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا فرصت کرده در مورد فوتسال تصمیمی بگیرد یا نشستی بگذارد، گفت: از همه اهالی فوتسال دعوت به کمک و همفکری و همراهی می کنم تا بتوانیم شایستگی های فراوانی این رشته ورزشی را هرچه بیشتر و بهتر در جهان متبلور کنیم. بخشی از برنامه‌هایی که دنبال می کنیم به تشکیل تیم ملی امید و زیر۱۹ سال مربوط می شود تا ذخیره ای را برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم. این باعث می‌شود مسیر رشد و تکامل و رو به جلو بودن تیم ملی هموار باشد.

اصولی تصریح کرد: این رشته در کشور ما هم استعدادهای خوبی دارد و هم مورد علاقه بخش زیادی از جوانان و نوجوانان کشور است. یک برنامه استعدادیابی فراگیر و نظامندی را دنبال می کنیم. در بخش تامین نیازهای لجستیکی، اولیه و زیرساختی اقدام خواهیم کرد. فوتسال به نوعی در بعضی زمان ها از کمبود امکانات رنج برده وباید جبران کنیم. ان شاالله بتوانیم منابع مالی خوبی را به سمت فوتسال هدایت کنیم. هرچه قدر لیگ پررونق تر و سرحال تر و باکیفیت بهتری دنیال شود، قطعا تاثیرش را در تیم‌های ملی خواهیم دید و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: باید فوتسال را از زیر سایه بودن خارج کنیم.این رشته یکی از پرافتخار ترین رشته های ورزشی ما است. اولین رشته و تیم گروهی که توانست روی سکو جهانی بایستد فوتسال ما بود. در برخی رشته ها مانند والیبال و بسکتبال تشکیلاتی داریم. فوتسال هم توانسته به همان میزان بلکه بیشتر افتخار ایجاد کند. لذا امکانات بیشتری می طلبد و ما سعی می کنیم با همین نگاه این رشته را تقویت کنیم.

اصولی در مورد برنامه سفر به ایتالیا عنوان کرد: برنامه این سفر برقرار است. برنامه‌ بازی های دوستانه با ایتالیا نهایی شده و اقداماتش در حال انجام است. ۲۸آذر تیم اعزام می شود و با توجه به اینکه ما با ناظم الشریعه قرارداد داریم، تیم با سرمربیگری او در این بازی دوستانه حاضر می شود. او تیم را اعلام کرده و کارهای رجیستری در حال انجام است.

وی در مورد تیم زیر۲۳ سال گفت: در مورد تیم امید و زیر۱۹ سال، بعد از بازی با ایتالیا نشستی جدی را خواهیم داشت. در طراحی این سه تیم ملی که باید مکمل هم و حرکت واحد داشته باشند، تصمیم گیری خواهد شد. تشکیل تیم امید و زیر۱۹ سال به زودی و حداکثر در دو ماه آینده خواهیم داشت و کارهایش را انجام می دهیم.

اصولی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در خصوص مطالبات مجموعه فوتسال عنوان کرد: در بحث مطالبات فوتسال،گزارشی را خواسته ام. باید به دستم برسد تا ببینم عددش چقدر است. تصوری که دارم این است که این عدد نباید خیلی زیاد باشد. این مساله را حتما پیگیری می کنم. رئیس فدراسیون در این خصوص زحمات زیادی کشیده و منابع خوبی هم برای تیم ملی فوتبال، فوتسال، بانوان و… مهیا کرده است. از آن محل انجام خواهیم داد. دو سه اتفاق خوب هم در کمیته بازاریابی رخ می دهد که هفته آینده اعلام می کنیم و امیدوارم تحول خوبی برایمان ایجاد کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به مطالبات از فیفا گفت: در همه حوزه‌ها مطالباتی وجود دارد. متاسفانه تحریم‌های ظالمانه‌ای که دولت آمریکا بر ملت ما تحمیل کرده مانع اصلی این موضوع است. بارها مکاتبه و پیگیری کردیم. گفتیم اگر مدعی هستید که فوتبال باید از سیاست جدا باشد، این کار دقیقا مداخله سیاست در فوتبال است. این حق بازیکنان و باشگاه‌ها و داوران است. قطعا فدراسیون فوتبال بابت تیم های ملی مطالباتی دارد. در این خصوص پیگیری هایی با دولت و وزارت خارجه انجام می دهیم تا راهی پیدا کنیم که منابع فوتبال و فوتسال که منابع ملی و متعلق به مردم است آزاد شود و بتوانیم استفاده کنیم. راهی برای تهاتر و تبدیل آن ها به ریال ان شاالله پیدا کنیم. با چند مجموعه در حال صحبت هستیم. امیدواریم گره این کار باز شود.

وی در مورد  تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: یکی از مطالباتی که از ما می شد؛ تغییر لوگو بود. قبلا هم تلاش هایی شده بود. در یک جلسه هیات رئیسه مفصل به این موضوع پرداختیم. طرح هایی ارائه شد اما از این طرح ها راضی نشدیم. به این نتیجه رسیدیم که بهتر است فراخوان بدهیم تا همه  مردم در جریان قرار بگیرند. این یک کار تخصصی در حوزه طراحی و گرافیکی است. موضوع را عمومی کردیم. چه بسا یک دانشجوی سال دوم رشته گرایک طرحی را ارائه کند که خیلی‌ها نتوانند آن ذهنیت را ایجاد کنند. نهایتا تصمیم گیری در هیات رئیسه انجام می شود.

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا