اصفهان

توضیحات معاون استاندار اصفهان درباره روند انتصاب فرمانداران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان اظهار داشت: صلاحیت‌های مبتنی با رویکرد دولت سیزدهم مانند فساد ستیزی و روحیه جهادی و انقلابی نیز در انتخاب فرمانداران مورد توجه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ فرماندار جدید در شهرستان‌های استان اصفهان منصوب شده‌اند، اظهار داشت: بزودی وضعیت سایر فرمانداری‌ها نیز مشخص خواهد شد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران ارشد استانی باید برای رفع نیازهای جامعه، پر تلاش و با روحیه مردمی باشند و وقت خوبی را به دور از خستگی به امور و ماموریت های محوله اختصاص بدهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بهبود شرایط زندگی مردم و رفع مشکلات، انگیزه اصلی تغییرات مدیریتی به دور از سیاسی کاری در این استان است، تصریح کرد: تغییرات مدیریتی با انگیزه و هدف سیاسی انجام نمی‌شود و وقت دولت، متمرکز بر این مسائل نیست.

وی تلاش برای رفع مشکلات داخلی و حفظ اتحاد و امنیت را جزو مهمترین محورهای فعالیت مدیریت کلان استان همسو با سیاست‌های دولت سیزدهم بیان کرد که باید به دور از مسائل حاشیه‌ای به آن پرداخت.

جان‌نثاری ادامه داد: تغییر فرمانداران و دیگر مدیران در راستای تحقق برنامه‌های دولت در حال انجام است تا افرادی همسو با این شرایط منصوب شوند و پیگیر کارهای مردم و نیازهای جامعه باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا