اجتماعی

توضیحات چمران درباره سیاست‌گذاری‌های تدوین بودجه در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری برگزیده های ایران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره بودجه شهرداری تهران اظهار داشت‌: همه ساله این رسم وجود دارد که شهرداری زمانی که می‌خواهد بودجه تهیه شود شورا اصول سیاست‌گذاری کلی آن را تدوین کند و بر همین اساس بودجه نوشته می‌شود.

وی افزود: ما از بدو ورود به شورای ششم به دوستان گفتیم که آماده باشند و اقدامات لازم را در مورد تدوین بودجه بر اساس سیاست‌گذاری‌های کلی انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تدوین بودجه بر اساس سیاست‌های ۵ ساله سند چشم‌انداز توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های سالیان گذشته صورت می‌گیرد که یک فوریت آن تصویب و به کمیسیون‌ها جهت بررسی ارائه شد.

چمران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر نظرشان را در مورد این مسأله بیان کرده‌اند گفت: برخی مسائل عمرانی و برخی مسائل فرهنگی اجتماعی و حمل و نقل را در مورد بودجه در اولویت می‌دانند که سرانجام بر اساس نیازها اولویت‌بندی بودجه‌ای صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد:‌برنامه ۵ ساله، قانون اساسی و سند چشم‌انداز همچنین برنامه‌های استراتژیک مسائلی است که بر اساس آن برنامه سالیانه بودجه‌ای تدوین می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا