Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توضیح اسلامی درباره سفر گروسی به ایران - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

توضیح اسلامی درباره سفر گروسی به ایران

توضیح اسلامی درباره سفر گروسی به ایران

به گزارش برگزیده های ایران، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت گفت: به لطف الهی و با همت جوانان دانشمند و پر تلاش ما در سازمان انرژی اتمی، جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از کشورهای مطرح در تولید و عرضه رادیو داروها است. نکته‌ حائز اهمیت این است که رادیو داروهای تولیدی در داخل کشور با توجه به تمرکزی که بر افزایش ضریب دقتی برای داروهای تشخیصی دارد و همین اثر بخشی بالاتر برای داروهایی که در بخش درمان در حوزه سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد، امروز توانسته تراز کشور را در زمره پنج کشور اول دنیا قرار دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در جراحی‌ها و عمل‌های “ال اکتیو” در بیمارستان‌ها سالانه یک میلیون بیمار پذیرش می شوند و ۲۰۶ مرکز درمانی مجهز هستند. ما امروز همه نیازهای کشور را پاسخگو هستیم اما ضوابط و ترتیباتی دارد که بر اساس درخواست بیمارستان و نوبت دهی که برای بیمار دارند، دارو به نام بیمار و بیمارستان به صورت سفارشی عرضه می شود. تا قبل از شرایط کرونا، صادرات به ۹ کشور برقرار بود و پس از آن به دلیل قطع پروازها با رکود مواجه شد اما مجدد امروز صادرات ادامه دارد و به مقصد همان ۹ کشور در حال انجام است.

رییس سازمان انرژی اتمی در رابطه با اعلام مدیر کل آژانس بین‌المللی هسته‌ای مبنی بر اینکه ایران اشاعه هسته‌ای نداشته است، با بیان اینکه “یک تفکر در صهیونیست‌ها هست مبنی بر اینکه یک دروغ را آنقدر بگویید و تکرار کنید تا خودتان هم باور کنید راست است” افزود: خودشان هم می دانند اتهاماتی که به جمهوری اسلامی می‌زنند دروغ بزرگی است و به عنوان اهرم فشار برای جمهوری اسلامی از استفاده کردند. در اسناد رسمی‌ شان و واحدهای اطلاعاتی شان گفتند هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای وجود ندارد و تعاملات با آژانس برقرار است و برنامه و رایزنی برای تنظیم سفر مدیرکل آژانس هم در دستور کار قرار دارد و در حال پیگیری آن هستیم.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا