اخبار ورزشی

توضیح دبیر فدراسیون تنیس درباره شائبه‌های صعود تیم ملی به گروه دو جهانی

توضیح دبیر فدراسیون تنیس درباره شائبه‌های صعود تیم ملی به گروه دو جهانی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، پس از حرف و حدیث‌های برخی درخصوص صعود تاریخی تیم ملی تنیس به دسته دو جهان، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس توضیحاتی مطرح کرد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: مسابقاتی که بهمن ماه برگزار می‌شود، به صورت پلی‌آف و تثیبت جایگاه تیم‌های حاضر در این گروه است.

وی افزود: از آنجایی که گروه بندی تیم‌ها در مسابقات مشخص شده، مسابقات بهمن ماه تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌شود.

۴ تنیسور برتر رده‌های سنی کشور مشخص شدند

 

دبیر فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: شکل مسابقات تغییر کرده است. پیش از این مسابقات در قاره‌ها تا سطح ۴ برگزار می‌شد که ما به گروه دو جهان صعود کردیم.

کشاورز درخصوص مرحله پلی‌آف اظهار داشت: دو بازی در این مرحله برگزار می‌شود که اول بهمن ماه انجام خواهد شد و در صورت پیروزی هر دو مسابقه به گروه اول صعود خواهیم کرد. در صورت شکست در هر دو بازی نیز به دسته سه سقوط می‌کنیم. همچنین اگر یک پیروزی و یک شکست کسب کنیم، باید رقابت کنیم.

وی ادامه داد: اگر به دسته دو جهان صعود نمی‌کردیم، چرا فدراسیون جهانی در سایت خود از صعود تیم ملی ایران نوشته، تبریک گفته و اینکه تنیسورهای ایران تاریخ سازی کردند و تنیس ایران تاکنون در چنین سطحی مسابقه نداده است؟

کشاورز در پایان عنوان کرد: پلی‌آف فقط برای سقوط تیم‌ها نیست، بلکه مرحله‌ای جهت تثبیت جایگاه تیم‌ها است. حالا اگر تیمی در این مرحله حذف شود، ارزش ندارد؟

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا