اقتصادی

توضیح معاون استانداری تهران درباره قیمت نان/ گرانی نان واقعیت دارد؟

توضیح معاون استانداری تهران درباره قیمت نان/ گرانی نان واقعیت دارد؟

احمد قیومی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت نان اظهار داشت: علت این شایعه تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی‌ها است که این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می‌گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی‌ها تأمین می‌شود.

قیومی با اشاره به اینکه این تغییر تأثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است گفت: به همین دلیل بعضی از نانوایی‌ها سو استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت نان می‌کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

فرماندار تهران از مردم خواست به شایعات توجه نکرده و هر گونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

معاون استاندار تهران افزایش دسترسی مردم به لحاظ کمی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان عنوان کرد و عنوان داشت: در هر دو شاخص برنامه‌های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می‌شود، به گونه‌ای که میزان آرد اختصاص یافته به خبازی‌ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.

فرماندار تهران افزود: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی به صورت مستمر توسط دستگاه‌های متولی ادامه دارد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

بررسی‌ها میدانی در سطح شهر تهران نیز نشان از تغییر نکردن قیمت انواع نان دارد و مردم حاضر در صف خبازی‌ها نیز هرگونه افزایش قیمت را تکذیب کرده و به نوعی از کیفیت نان در بسیاری از نانوایی‌ها اعلام رضایت داشتند.

۲۲۳۲۲۵

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا