سیاسی

توطئه چوپانان علیه مجلس انقلابی!

توطئه چوپانان علیه مجلس انقلابی!

فارغ از افشاگری های راست یا ناراست، علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز درباره واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس انقلابی؛ در زمان استیضاح وزیرسابق صمت، پیگیری های او برای کشف حقیقت از منظری قابل تامل است.

بگذریم که این همه سازمان های نظارتی و اطلاعاتی در کشور؛ وظیفه شان کشف این نوع فسادها و دام گستری ها برای نهادهای انقلابی است. شاید هم کشف زیروبم توطئه چوپانان کوهدشتی؛ برای برخی از اصحاب قدرت خوشایند نباشد.

در هرحال چه امروز و چه در آینده، تکلیف نحوه واگذاری اتومبیل های شاسی بلند توسط نمایندگان مجلس خالص آتی؛ روشن خواهد شد و روسیاهی به کسانی می ماند که با اخبار چپ اندر قیچی قصد داشتند تا این حقیقت را پنهان کنند.

طبعا وقتی هر شهروند ساده ایرانی می تواند یک اتومبیل شاسی بلند داشته باشد خرید یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ موضوع پیچیده ای نیست. اما آن چه که در این مدت با افشاگری نماینده تبریز رخ نمود موضوع بدوبستان های سیاسی است که در پشت صحنه جریان داشت و انتظار نمی رفت که در مجلس انقلابی هم وجودداشته باشد.

شاید حضور این چوپانان کوهدشتی در خرید واگذاری اتومبیل های شاسی بلند؛ صرفا برای لجن مال کردن وجهه انقلابی برخی از آقایان نماینده در مجلس شورای اسلامی بوده که می تواند برای مجلس آینده، دولت و دولت مردان نیز خطرناک باشد.

بی جهت نیست برخی سیاست مردان کنونی تلاش دارند مجلس آینده را با چیدمان افرادخالص، انقلابی و عدالت خواه انتخاب کنند تا مبادا چوپانان دیگری؛تنها را با خسی فریب ندهند.

موضوع واگذاری اتومبیل های شاسی بلند به برخی از نمایندگان انقلابی و عدالت خواه؛ چه قبل از استیضاح وزیر سابق صمت و چه بعد از آن، درحافظه تاریخی مردم ایران باقی خواهدماند. بنابراین تلاش برای زدودن این ابهام در اذهان افکارعمومی، تلاش بیهوده ای است. لذا انتظار می رود قوه قضائیه در این خصوص پیشقدم شود و به کشف حقیقت برای رفع شبهه کمک کند تا شاید گرهی از گره های کور پرونده؛ نماینده مردم تبریز روشن شود. هرچند برای مردم کشف حقیقت ماجرا، اظهرمن الشمس است.

به باور مردم هرجا دولتمردان یا سیاست مداران در صحنه درباره موضوعی سکوت می کنند قطعا آن پشت ها خبرهایی است. معلوم نیست این توطئه چوپانان کوهدشتی، به قصد تخریب مجلس انقلابی بوده یا اصولا هیچ ارتباطی با موضوع استیضاح وزیر صمت نداشته است.

البته گذر زمان همه چیز را روشن خواهد کرد چه مطلعان ماجرا سکوت کنند یا آن را تکدیب کنند بی گمان هیچ گاه حقیقت؛ پشت ابرها نخواهد ماند…..

به قول مولوی ؛
آنکه گوید جمله حقند احمقیست…
وانک گوید جمله باطل؛اوشقیست…

۲۷۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا