اخبار ورزشی

توقع قهرمانی بی‌چون و چرا از تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی

توقع قهرمانی بی‌چون و چرا از تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی

– اخبار ورزشی –

رضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، در مورد شروع تمرین‌های تیم پیکان برای شروع لیگ برتر والیبال ۱۴۰۲ اظهار داشت: تیم را بسته‌ایم و کمتر از یک هفته از آغاز تمرین می‌گذرد. نظر مدیران این بود که با تیمی جوان در لیگ حضور پیدا کنیم. به همین خاطر ۳ ملی‌پوش تیم جوانان و ۳ ملی‌پوش تیم نوجوانان را جذب کرده‌ایم. علی بهبودی و علی شفیعی هم بازیکنان باتجربه امسال ما هستند.

تقوی: منطقی است که انتخابات فدراسیون والیبال در تقابل با FIVB نباشد

مربی تیم پیکان در مورد حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی گفت: ژاپن با تیم اصلی خود در بازی‌های آسیایی شرکت نمی‌کند و به همین دلیل کار سختی پیش روی ملی‌پوشان نیست.

سرمربی تیم جوانان ایران تصریح کرد:‌ توقع هواداران این است که تیم ملی بدون چون و چرا قهرمان بازی‌های آسیایی شود اما نباید فراموش کرد که چین نیز به عنوان میزبان، تیم مدعی و خوبی را راهی مسابقات کرده است، البته قطر هم در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی می‌تواند دردسرساز شود.

مومنی در پایان گفت: قهرمانی تیم جوانان در جهان، آب سردی برای تسکین آتش هواداران والیبال در ایران بود که خیلی زود فراموش شد. امیدوارم تیم ملی با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردد و همه ما را خوشحال کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا