کرمان

توقف بانوان شهرداری سیرجان برابر نماینده البرز/انتقاد سرمربی سیرجانی‌ها نسبت به تزریق واکسن به ملی‌پوشان تیم در آستانه بازی حساس

 به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، در هفته هفتم بازی‌های لیگ برتر بانوان کشور، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان عصر امروز میزبان نماینده بانوان البرز بود که این بازی یک بر یک مساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پس از کسب ۵ برد پیاپی، در بازی امروز برابر نماینده البرز با گل دقیقه ۷ افسانه چترنور از حریف خود پیش افتاد که این برتری تنها ۱۳ دقیقه دوام داشت و بانوان البرز در  دقیقه ۲۰ توسط محدثه زلفی به گل رسیدند و تا پایان ۹۰ دقیقه، گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه  ۱ بر ۱ مساوی به پایان رسید.

تیم بانوان شهرداری سیرجان در جدول رقابت‌ها با ۶ بازی و ۱۶ امتیاز با ۱۷ گل زده و ۱ گل خورده و یک بازی کمتر، همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پس از کسب تساوی در بازی امروز برابر نماینده البرز، از قضاوت بازی و اقدام فدراسیون فوتبال در تزریق واکسن به بازیکنان این تیم اعتراض خود را اعلام کرد.

 جهان نجاتی اظهار داشت: این بازیکنان حدود ۱۴ روز در اردوی تیم ملی حضور داشتند و مسؤولان تیم ملی بزرگسالان ۴۸ ساعت قبل از بازی هفته هفتم لیگ برتر، به شش بازیکن ملی‌پوش ما واکسن آسترازنکا تزریق کردند و این روی بازی بازیکنان ما تاثیر گذاشته است.

جهان‌نجاتی افزود: عارفه سیدکاظمی (گلر)، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی (مدافع)، رقیه جلال نسب (هافبک)، شبنم بهشت و افسانه چترنور (مهاجم) از اواخر آذرماه به اردوی تیم ملی دعوت شدند و این بازیکنان روز سه‌شنبه ۷ دی‌ماه از سوی کادر پزشکی تیم ملی بدون هماهنگی با باشگاه شهرداری سیرجان اقدام به تزریق دز سوم واکسن آسترازنکا به این بازیکنان کردند.

وی ادامه داد: این اقدام درست ۴۸ ساعت قبل از بازی حساس و سخت ما مقابل نماینده البرز بود و این بازیکنان  با عوارض واکسن یعنی تب بالا و بدن‌درد شدید به میدان رفتند که همین امرسبب شد بازیکنان ما کیفیت فنی لازم و همیشگی را نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ضمن انتقاد از این عمل کادر پزشکی تیم ملی تاکید کرد: باشگاه شهرداری سیرجان همکاری لازم را با تیم ملی دارد و انتظار می‌رفت مدیران و کادر پزشکی ملی با باشگاه هماهنگی می‌کردند و تزریق واکسن به بازیکنان ملی‌پوش ما را به هفته آینده موکول می‌کردند.

به گزارش فارس، تیم شهرداری سیرجان ۶ بازیکن ملی‌پوش دارد که در تمرینات تیم ملی حضور داشته و خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می کنند.

این بازی‌ها از ۳۰ دی‌ماه تا ۱۷ بهمن‌ماه به میزبانی هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا