گیلان

توقف شهرداری آستارا مقابل استقلال

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، تیم‌های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، محمد ابراهیم رضا زاده، بهزاد سلطانی، امین هاشمی فرد، جابر نصیری امین حقده، فرشید پاداش، جواد آقایی‌پور و محمد آزاد طلب را در ترکیب شهرداری آستارا قرار داده بود. 

در نیمه اول این بازی، تیم شهرداری آستارا از موقعیت‌های خوبی بهره‌مند شد که دروازه‌بان استقلال ملاثانی مانع از گلزنی آن‌ها شد اما در نیمه دوم این تیم استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. 

در اواخر بازی کادر فنی تیم استقلال ملاثانی روی یک صحنه معترض شدند که داور به آن‌ها تذکر جدی داد. ابراهیم اشکش سرمربی آبی‌های ملاثانی چندین بار بعد از به هدر دادن موقعیت‌های گلزنی بر سر بازیکنانش فریاد کشید. 
کادر فنی تیم استقلال ملاثانی نسبت به وقت اضافه اعلام شده در نیمه دوم معترض شدند. 

سرمربیان شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی نسبت به وضعیت زمین و قضاوت داور معترض بودند. 

زمین بازی به دلیل بارش باران لغزنده بود و این دیدار بدون حضور تماشاگر و خبرنگار برگزار شد و همچنین قابل ذکر است که به هنگام بازی بیش از ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور داشتند. 

تیم استقلال ملاثانی که فصل قبل در جایگاه سیزدهم رده‌بندی جای گرفت، دومین فصل حضور خود را در این پیکارها تجربه می‌کند؛ این تیم از بازیکنان کاملا بومی بهره می‌برد. 

تیم‌های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی به ترتیب با ۱۱ و هفت امتیاز در مکان‌های هشتم و چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند. 

هفته آینده شهرداری آستارا میزبان سایپا تازه لیگ یکی شده خواهد بود و استقلالی‌ها نیز در خرم آباد به مصاف خیبر خواهند رفت. 

ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان نیز هفته آینده در خوزستان به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت. 

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا