سمنان

توقیف خودروی متخلفین چهارشنبه سوری تا ۱۵ فروردین/ انهدام ۴۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان

توقیف خودروی متخلفین چهارشنبه سوری تا ۱۵ فروردین/ انهدام ۴۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزائی مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشنبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ بازداشت خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودرو آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ توقیف خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش موادمحترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***انهدام ۴۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان

سرهنگ جلیل موقوفه ئی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تا نون ۳۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ۴۹ باند هم متلاشی شد.

وی افزود: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر هم ۵۳۳ منطقه در استان سمنان پاکسازی شده است.

سرهنگ موقوفه ئی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۵۴ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت : در این زمینه ۴۹۴ نفر هم دستگیر شدند.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۵۱ باند سارقان متشکل از ۲۵۳۰ نفر سارق و مالخر هم دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برخورد با ارازل و اوباش از اولویت کار پلیس است و به هیچ عنوان به مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام نخواهیم داد.

توقیف خودروی متخلفین چهارشنبه سوری تا ۱۵ فروردین/ انهدام ۴۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا