خراسان شمالی

توقیف محموله کود اوره قاچاق در شیروان

 به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام توقیف محموله کود اوره قاچاق میلیاردی در شیروان، اظهارکرد: در پی گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری توسط گشت‌های پلیس‌راه شیروان، تیم گشتی به یک دستگاه ایسوزو حامل کود اوره مشکوک و با هماهنگی انجام‌شده خودرو را متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با توقف خودروی موردنظر مأموران در بازرسی از آن مقدار ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم کود اوره فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند، گفت: با بررسی‌های انجام‌شده ارزش این مقدار کود اوره ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که به عوامل انتظامی تحویل داده شد، افزود: درنهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی و بار مکشوفه نیز تحویل جهاد کشاورزی شد.

سردار مطهری زاده در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با هرگونه اقدامی که باعث شود تا امنیت و آرامش و اقتصاد کشور آسیب ببیند، با قاطعیت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا