مرکزی

توقیف ۱۲ دستگاه خودروی شوتی در اراک

یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک اظهار کرد: در تداوم طرح‌های امینت بخش در محورهای مواصلاتی استان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، بیستمین مرحله طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی،‌ تعداد ۲۱۲ دستگاه خودروی قاچاق‌بر(شوتی) که با رانندگی‌های مخاطره‌آمیز باعث ایجاد بی‌نظمی و خطر در سطح جاده‌ها شده بودند، توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخاطرات خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر این طرح‌ها از مردم درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده و تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌ها موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله قاچاق میلیاردی در دلیجان  

سپهوند همچنین گفت: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان دلیجان در هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه خودروی کامیون شوتی حامل کالای قاچاق، مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مورد نظر موفق به کشف یک هزار و ۸۹۶ لیتر روغن، ۲۴۰ عدد فشفشه، ۴۲۰ عدد لیوان درب دار با قاشق، ۲۲۰ عدد ساعت رومیزی و ۷۰ عدد قمقمه آب بچه‌گانه خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی این محموله قاچاق کشف شده از سوی مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا