سمنان

تولیدات سمنان در راه نمایشگاه‌های خارجی

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سمنان اظهار کرد: در ۶ ماهه سال جاری، ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافتند.

او افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان با بازدید یا اخذ غرفه در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تولیدکنندگان جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف و یا در قالب تورهای بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

او تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های ایران در ارمنستان، نمایشگاه مصالح ساختمانی قطر، نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات و اگروفود تهران،‌ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهم‌ترین نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که صنایع استان سمنان در آن حضور یافتند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان انجام‌شده و تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه‌ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا