فرهنگ و هنر

تولید ۴ اثر جدید برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط گروه محمد رسول الله (ص)

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی برگزیده های ایران اعضای گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی قرآن کریم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی چهار اثر جدید تولید کردند که در روز‌های آینده رونمایی می‌شود.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس درباره این آثار گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های گروه تولید اثر با موضوع شهدا، ایثار و مقاومت است و همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی چهار اثر جدید گروه که در ایران و سوریه تولید شده‌اند رونمایی می‌شود.

وی درباره مشخصات و عنوان این آثار گفت: دو اثر از این چهار اثر در کشور سوریه و در حرم‌های مطهر و نورانی حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) ضبط شده که عناوین این آثار «سردار مقاومت» و «جمع‌خوانی سوره احزاب» است. همچنین اثر سردار مقاومت به دو زبان فارسی و عربی تولید شده است.

قربانی ادامه داد: اثر دیگر با همراهی گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) با عنوان «قهرمان ملت‌ها» تولید شده است که این اثر بر سرمزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، حرم مطهر امام خمینی (ره)، دانشگاه تهران و میدان آزادی ضبط شده است.

رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) درباره چهارمین اثر تولیدی گروه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اثر آخر تلاوت جمعی سوره مبارکه احزاب است که این اثر در بیت‌الزهرای کرمان تصویر‌برداری شده است، بیت‌الزهرا مکانی است که سردار سلیمانی همه‌ ساله ایام فاطمیه و محرم در آنجا به عزاداری می‌پرداخت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا