اخبار روز

تونل دوم راه کربلا آخر هفته زیر بار ترافیک می‌رود/ تردد روان‌تر در مسیر ‌”ایلام ـ مهران”

تونل دوم راه کربلا آخر هفته زیر بار ترافیک می‌رود/ تردد روان‌تر در مسیر ‌”ایلام ـ مهران”

– اخبار استانها –

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ایلام، فرشاد دوستی ‌در حاشیه ‌بازدید خبرنگاران از پروژه‌های راهسازی مسیر ایلام ـ مهران با بیان اینکه طول تونل دوم راه کربلا  ۸۴۰ متر است اظهار داشت: عملیات لاینینگ این تونل به اتمام و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات روسازی داخل تونل و راه‌های طرفین آن در مجموع به طول سه و نیم کیلومتر است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به مبلغ اعتبار هزینه شده برای این پروژه گفت:تاکنون مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان برای تونل دوم هزینه شده است و در تلاشیم که تا اواخر هفته جاری این تونل زیر بار ترافیک رود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل تونل دوم راه کربلا اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد تومان نیاز است،ادامه داد: عملیات تکمیلی تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام – مهران نیز طی سه الی چهار ماه اینده تکمیل خواهد شد.

فرشاد دوستی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ میلیارد تومان برای تونل اول اربعین هزینه شده است خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه نیازمند به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی ادامه داد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی این است تا اربعین امسال بیشتر این پروژه ها تکمیل شده مورد بهره برداری قرار گیرد و این مهم در صورت تأمین و تخصیص به موقع اعتبار قابل تحقق است.

/۱۸۰/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا