کهگیلویه و بویراحمد

تکذیب ادعای وجود موش در آب شرب مردم تاک‌سیسه/ آب و فاضلاب هیچ گونه تاسیساتی در منطقه ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده که در آن یکی از اهالی تاک سیسه شهرستان مارگون به وجود موش در آب شرب اشاره می‌کند.این فرد در ادامه حتی از  خشک شدن کشاورزی و باغات اهالی  هم خبر می‌دهد و اینکه مسئول به آنها رسیدگی نمی‌کنند.

این موضوع را از روابط عمومی آبفای استان و رئیس آب و فاضلاب مارگون جویا شدیم. غریبی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ها این فرد از عشایر تاک‌سیسه است گفت: آب و فاضلاب هیچ‌گونه تاسیساتی در تاک سیسه ندارد.

وی بیان کرد: مخزن مورد اشاره این فرد از اهالی تاک‌سیسه مارگون مخزن کشاورزی است و طی بازدید رئیس آب و فاضلاب مارگون مخزن خشک شده است.

روابط عمومی ابفای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه تاسیسات آبی در تاک‌سیسه ندارد، چرا که مردم بیشتر عشایری هستند و روستای نیست که آب و فاضلاب تاسیسات ایجاد کند.

وی بیان کرد: نظام خدمات فراوانی به مردم حتی در صعب‌العبورترین مناطق ارائه کرده است و قبل از آنکه مطلبی رسانه‌ای شود یا در فضای مجازی باز نشر داده شود از صحت و سقم آن اطلاع حاصل شود.

همچنین نعمت‌الله پیش‌آهنگ رئیس آب و فاضلاب مارگون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تکذیب این ادعا که موش در آب شرب مردم است، گفت: در بالا دست و نزدیک کوه چشمه‌ای وجود دارد و مردم تاک‌سیسه خودشان لوله گذاشته و از آب آن استفاده می‌کنند و این آب هم هیچ مشکلی ندارد.

وی بیان کرد: موضوع مطرح شده مربوط به آب کشاورزی است که با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود بارش‌ها چشمه نیز خشک شده است و قرار است دستگاه‌ها مربوط حوزه کشاورزی مشکل مردم را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه فردی که ادعا کرده موش در آب شرب است از عشایر منطقه است، خاطرنشان کرد: به همراه فرماندار از عشایر منطقه بازدید صورت گرفت و با توجه به خشک شدن منبع کشاورزی قرار  است کاری برای آنها صورت گیرد.

پیش‌آهنگ در پایان خاطرنشان کرد: مجددا این موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا