اخبار روز

تکذیب ادعای کذب رسانه‌های ضد‌انقلاب/ ‌محمدرضا بالی‌لاشک ‌به‌علت سکته قلبی ‌فوت کرد

تکذیب ادعای کذب رسانه‌های ضد‌انقلاب/ ‌محمدرضا بالی‌لاشک ‌به‌علت سکته قلبی ‌فوت کرد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساری، ‌سال گذشته رسانه‌های معاند در راستای سیاست انتشار اخبار کذب و بی‌اساس و تحریک عواطف و احساسات شهروندان، ادعا‌هایی در مورد فوت فردی به‌نام محمدرضا بالی لاشک در شهرستان نوشهر منتشر کرده بودند.

این رسانه‌ها ادعا کرده بودند که محمدرضا بالی لاشک روز چهارشنبه ۱۱ آبان در بازداشت و توسط نیرو‌های امنیتی کشته شده است.

بعد از ادعا‌های رسانه‌های معاند در رابطه با فوت محمدرضا بالی لاشک، فرزند این فرد با انتشار مطلبی ادعا‌های مطرح‌شده در مورد فوت پدرش را تکذیب و اعلام کرد که پدر وی بر اثر بیماری زمینه‌ای و بر اثر سکته قلبی در منزل فوت کرده است و مرگ او هیچ ارتباطی با اغتشاشات ندارد.

خبرسازی دروغ شبکه‌های معاند/ بازداشت سجاد کریمی پاشاکی تکذیب شد

علی‌اکبر بالی لاشک فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک اعلام کرده است: «متأسفانه مجدداً شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه با انتشار خبر نادرست فوت پدرم در اغتشاشات، سعی در تشویش اذهان عمومی و جریحه‌دار کردن عواطف و احساسات جامعه کرده‌اند.»

گزارش پزشکی قانونی نیز در رابطه با مرگ این فرد نشان می‌دهد محمدرضا بالی لاشک به‌دلیل سکته قلبی فوت کرده است و هیچ گونه آثار ضرب‌وجرحی نیز به‌روی بدن متوفی وجود نداشته است.

همچنین مشخص شد که با درخواست خانواده مبنی بر عدم شکایت با ظن به سکته در منزل، پیکر متوفی کالبدگشایی نشده و در ادامه نیز برای وی جواز دفن صادر شده است.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا