Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تکذیب محدودیت ورود خودروها به جزیره کیش - خبرگزاری برگزیده های ایران
مناطق آزاد

تکذیب محدودیت ورود خودروها به جزیره کیش

تکذیب محدودیت ورود خودروها به جزیره کیش

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : سعید پورزادی با اشاره به برخی محدودیت‌ها براساس ظرفیت تاب‌آوری و برد زیستی جزیره کیش، گفت: تمهیدات لازم دیده شده است و همه تلاش سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذاران، هتلداران و همه ساکنان جزیره استقبال شایسته از مسافران نوروزی کیش است.

وی افزود: با افزایش ضریب اسکان و ساماندهی کمپ‌های مسافری، امسال نسبت به سال گذشته خدمات متفاوت تری را به مهمانان نوروزی ارائه خواهیم داد.

پورزادی حمل و نقل دورن شهری، ظرفیت تولید آب و برق مورد نیاز جزیره را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: افزایش ظرفیت پروازها، لندینگ کرافت‌ها و شناورهای مسافربری جزیره کیش برای استقبال از مهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی برای ورود خودروهای مسافران نوروزی وجود ندارد و خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها از سوی یکی از مجموعه‌های بخش خصوصی بوده است که شاید این خبرگزاری به گونه‌ای دیگر عنوان کرده است.

سعید پورزادی افزود: شعار دولت سیزدهم این است که بتوانیم عدالت را ایجاد کنیم، ظرفیت گردشگری خوبی در جزیره کیش برای استقبال از مردم شریف ایران عزیز آماده شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا