اخبار روز

تکمیل احداث ۴هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

تکمیل احداث ۴هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرکرد، حسینعلی مقصودی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها برای سفر وزیر راه و شهرسازی و هیئت محترم دولت به استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است تا بتوان در این سفر، بهترین اتفاقات را برای استان رقم زد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به واحدهای تکمیل‌شده مسکن در استان، گفت: ۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های شهری، روستایی، فرسوده و… استان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است تا با سفر دوم ریاست جمهور، به بهره‌برداری برسد.

مقصودی با اشاره به شروع عملیات اجرایی طرح‌ها و سایت‌های جدید نهضت ملی مسکن، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها صورت گرفته است تا عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آغاز شود.

وی همچنین راجع به طرح واگذاری زمین در خصوص قانون جوانی جمعیت، بیان داشت: همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا به تعداد ۴۰۰ قطعه زمین به افراد واجد شرایط در قانون جوانی جمعیت واگذاری صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری همچنین به مسئله بیمه کارگران ساختمانی اشاره و اظهار کرد: با توجه به تصویب قانون بیمه کارگران ساختمانی، انتظار می‌رود با اجرایی شدن این قانون، ساخت مسکن در سطح استان، شتاب گیرد.

مقصودی در پایان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور به استان، خاطرنشان کرد: در حوزه راه و شهرسازی، هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته است تا در خصوص مصوبات سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان در هیئت دولت، اتفاقات مطلوبی برای استان صورت گیرد.

/۷۵۴۰/.+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا