اردبیل

تکمیل بهسازی معابر شهرک صنعتی اردبیل نیازمند اعتبار است

محمد اهلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل اظهار کرد: اخیرا با مشکل فرسودگی معابر در شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و چون عمر طبیعی آسفالت شهرک ۲۰ سال است الان نیز دقیقا در نقطه‌ای قرار داریم که عمر شهرک صنعتی شماره دو ۲۰ ساله شده و آسفالت فرسوده شده است.

وی افزود: برای ترمیم آسفالت معابر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و در سال گذشته آسفالت‌ریزی ۱۱ خیابان را کامل کردیم و امسال نیز مرمت و بازسازی خیابان‌ها را شروع کرده‌ایم و طبیعتا کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر هستیم.

۹۵ درصد از صنایع استان اردبیل شامل صنایع کوچک است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ۹۵ درصد از واحدهای صنعتی فعال در استان اردبیل شامل صنایع کوچک بوده‌اند و طبق تعریف این صنایع مربوط به واحدهایی است که اشتغال آن‌ها زیر ۵۰ نفر باشد و خوشبختانه ظرفیت بسیار مناسبی در واحدهای صنعتی کوچک استان اردبیل وجود دارد.

اهلی ادامه داد: در مجموع ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است که در آن ۱۴۰۰ قرارداد واحد صنعتی داشته‌ایم و از این تعداد ۶۰۰ واحد صنعتی در حال بهره‌برداری بوده و مابقی نیز  در مرحله احداث، نصب تجهیزات و راه‌اندازی و نصب سوله قرار دارند.

وی با اشاره به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شامل آیتم‌های مختلف از قبیل تامین آب، برق و گاز و … بوده که خوشبختانه مشکلی در تامین آن نداریم.

تلاش برای تکمیل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲ تا پایان آذر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به احداث مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را با ۳۰ میلیارد تومان آغاز کردیم و در حال حاضر نیز با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است و جزو پروژه‌های بزرگ در این شرکت است.

اهلی اظهار کرد: تصفیه‌خانه از ۲ بخش ابنیه و الکتریکال و مکانیکال تشکیل شده که ابنیه آن پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و در بخش الکتریکال نیز نصف ماشین‌آلات خریداری شده و به محض اتمام کار نصب می‌شود و در تلاش هستیم که این پروژه تا آخر آذرماه به اتمام برسد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا