لرستان

تکمیل دو بیمارستان کوهدشت و رومشکان ضروری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سید حمید سجادی در شورای اداری با اشاره به اینکه سیزده پروژه ورزشی در شهر سالن کوهدشت در حال پیگیری است، عنوان کرد: از جمله این پروژه‌هاچمن‌های  مصنوعی، زمین چمن طبیعی، استخر، و سالن سرپوشیده دو هزار نفری از جمله پروژه‌های در حالا پیگیری است.

وی افزود: با توجه به شرایط خوب لرستان در حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی توجه به این حوزه ضروری است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کنارگذر و تکمیل چهار خطه کوهدشت- خرم‌آباد همچنین سد معشوره از جمله درخواست‌های مردم شهرستان کوهدشت بود.

سجادی تاکید کرد: مردم شهرستان کوهدشت منتظر خبرهای خوشی از سد معشوره هستند. 

وی بیان کرد: تکمیل بیمارستان در حال ساخت کوهدشت و تبدیل فاضلاب سنتی به مدرن از دیگر مطالباتی بود که مردم شهرستان کوهدشت مطرح کردند.

وزیر ورزش و جوانان مدیریت توزیع آب، پیگیری راه‌آهن پل‌دختر- اندیمشک و پروژه آبرسانی به مزارع و توجه به بوم گردی در راستای اشتغال‌زایی را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد.

سجادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات شهرستان رومشکان نیز اشاره کرد و گفت: رفع مشکل توزیع آب شهری ، مشکل فاضلاب سنتی که به شکل روباز در چهار نقطه شهر قرار دارند از جمله مطالباتی بود که مردم مطرح کردند.

وی افزود: مهاجرت شش هزار جوان رومشکان از مشکلات این شهرستان است، این در حالی‌است که طبق اظهار نظر کشاورزان در صورت رفع مشکل آب این افراد به شهرستان برمی‌گردند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: فعال شدن بیمارستان در حال ساخت رومشکان و احداث پارک بانوان در دو شهرستان کوهدشت و رومشکان از دیگر خواسته‌های مردم است.

انتهای پیام /


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا