لرستان

تکمیل ساختمان اجلاسیه کنگره شهدای لرستان تا پایان اسفند ماه

تکمیل ساختمان اجلاسیه کنگره شهدای لرستان تا پایان اسفند ماه

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، احمدرضا دالوند در این رابطه با تاکید بر اتمام پروژه های کنگره شهدای لرستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید پشتیبانی‌های لازم را از برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان انجام دهند.

وی افزود: دو کارگروه محرومیت‌زدایی و عمران و یادمان‌ها ذیل کنگره ۶۵۴۴ شهید استان به معاونت عمرانی تکلیف شده است و در کارگروه محرومیت‌زدایی ۱۸ پروژه و کارگروه عمران و یادمان‌ها ۲۴ پروژه در دست اقدام است که بر اساس گزارش دستگاه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

وی در ادامه بر لزوم اتمام این پروژه‌ها تا پایان اسفند تاکید کرد و افزود: پس از بهره‌برداری این پروژه‌ها گزارش کامل اقدامات فوق را اردیبهشت سال آینده در حضور مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد.

معاون استاندار لرستان، تکمیل ساختمان اجلاسیه کنگره شهدای لرستان را از مهم‌ترین پروژه‌های کمیته عمرانی برشمرد و گفت: تعدادی از اِلمان‌های شهدای لرستان به تناسب در میادین و معابر شهرهای استان نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه محرومیت‌زدایی کنگره شهدای لرستان پروژه‌های حوزه آبرسانی و احداث یا ساماندهی راه‌های روستایی تعریف و در دست اقدام است که تاکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، افزود: این پروژه‌ها نیز تا پایان اسفند با نام و یاد شهیدان والامقام به بهره‌برداری خواهند رسید.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا