اخبار ورزشی

تکمیل شدن تیم کشتی فرنگی جوانان ایران برای سفر دوباره به اردن

تکمیل شدن تیم کشتی فرنگی جوانان ایران برای سفر دوباره به اردن

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، با تصمیم کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان، روز گذشته قرار بود دو مسابقه انتخابی درون اردویی در اوزان ۶۳ و ۸۲ کیلوگرم برگزار شود که تنها یک مسابقه به انجام رسید و یاسین یزدی نفر دوم مسابقات انتخابی تیم جوانان که به دلیل مشکل خروجی نفر اول، نماینده ۸۲ کیلوگرم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بود، ۵ بر ۴ میثم شاکری را برد و در مسابقات جهانی نیز نماینده این وزن تیم ملی فرنگی شد.

از نقش «عمو قاسم» و مربی جوان آملی تا پاسخی به اعتماد باوفا

 

در وزن ۶۳ کیلوگرم قرار بود احمدرضا محسن‌نژاد برادر مهدی محسن‌نژاد ملی‌پوش ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان که در جام تختی عملکرد خوبی داشت، روبه‌روی رضا قیطاسی قرار بگیرد و برنده صاحب دوبنده تیم ملی شود که قیطاسی از این کشتی انصراف داد.

براساس این گزارش، امیررضا ده‌بزرگی قهرمان نوجوانان جهان که در این سال‌ها از مدعیان تیم ملی بزرگسالان هم بوده است، برای شرکت در مسابقات جهانی جای ملی‌پوش آسیایی (محمد عشیری) را گرفت. همچنین با توجه به نیاز تیم ملی بزرگسالان به سعید اسماعیلی، این کشتی‌گیر هم در اختیار جوانان نخواهد بود.

به این ترتیب تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان با علی احمدی‌وفا در ۵۵ کیلوگرم، امیررضا ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، احمدرضا محسن‌نژاد در ۶۳ کیلوگرم، اهورا بویری در ۶۷ کیلوگرم، محمدمهدی میری در ۷۲ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در ۷۷ کیلوگرم، یاسین یزدی در ۸۲ کیلوگرم، ابوالفضل چوپانی در ۸۷ کیلوگرم، امیررضا اکبری در ۹۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در ۱۳۰ کیلوگرم در مسابقات جهانی در اردن شرکت خواهد کرد.

طی هفته گذشته نیز رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در اردن برگزار شد که تیم کشورمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. اردوی این تیم از یکم مرداد تا یازدهم ماه جاری در خانه کشتی در جریان است و پس از سه روز استراحت، فرنگی‌کاران جوان مجدداً از ۱۴ مرداد به اردو خواهند آمد و تا ۲۴ مرداد (روز اعزام) تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا