اردبیل

تکمیل و بازگشایی پل «ائلر باغی» مطالبه مردم خلخال است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سید غنی نظری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت بررسی مشکلات حوزه شهری و شهرداری شهر اظهار کرد: تکمیل و بازگشایی  پل ائلر باغی و آسفالت سی متری قدس از اولویت‌های شهرداری خلخال است.

وی افزود: بازگشایی پل «ائلر باغی» یکی از مطالبات عمومی مردم شهر خلخال و عامل اتصال دو نقطه شرق خلخال به شمال شهر خلخال است و توافق شد که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اقدامات باقی مانده این پل انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: پارک جنگلی منطقه گونی از مهمترین فضاهای موجود برای توسعه شهری است که با واگذاری این پارک  از سوی منابع طبیعی شهرستان به شهرداری، توسعه شهری ایجاد خواهد شد و شهرداری باید اقدامات لازم در این منطقه را انجام دهد.

نظری در خصوص سایت زباله خلخال  نیز با اشاره به وضعیت نامناسب دفع زباله در کنار دست شهر خلخال و تهدید علیه بهداشت  عمومی، خواستار تسریع شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال برای ساماندهی این سایت شد و تاکید کرد: با همکاری محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری این سایت ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به توسعه شهر خلخال و ساماندهی ورودی‌های این شهر گردشگرپذیر تصریح کرد: بلوار شهید سلیمانی تکمیل و در مراحل پایانی است و بلوار ورودی از سمت اردبیل در روستای علی آباد نیز برای شروع و ساخت در مرحله تامین اعتبار قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اظهار تاسف از موضوع ساخت پردیس سینمایی بیان کرد: نبود اعتبارات کافی باعث شده تا تکمیل این پردیس به سرانجام نرسد، البته به دنبال راهکارهای دیگری در وزارت ارشاد برای تکمیل پردیس سینمایی خلخال هستیم.

نظری در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های نیمه تمام وزارت ارشاد نیز اظهار کرد: تکمیل مجموعه ارشاد در بخش شاهرود و بخش خورش رستم در اولویت قرار گرفته و اعتبارات لازم تامین شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: آسفالت سی متری قدس در چندین سال اخیر یکی از مطالبات مردم بوده که از محل قیر رایگان و اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس با همکاری شهرداری این آسفالت در محدوده سی متری انجام شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا