چهارمحال و بختیاری

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دردستور کار ورزش جوانان چهارمحال وبختیاری قرار گیرد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دردستور کار ورزش جوانان چهارمحال وبختیاری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری،احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان استان در نشست نوروزی با موعود بنیادی فردمدیرکل ورزش وجوانان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و پروژه های مورد تاکید در مصوبات سفر ریاست جمهور از جمله تامین اعتبار هتل ورزشکاران و پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ قرار گیرند.

وی افزود :با توجه به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد در مصوبات ریاست جمهوری قرار گرفت و از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی محسوب می شود باید هر دو اداره کل به طور جد موضوع را از طریق سازمان برنامه و بودجه به منظور تامین اعتبار پیگیری کند.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت :برای پروژه های ورزشی شهرستان بن و بخش لاران موضوع جذب اعتبارات در اختیار نماینده در خصوص تکمیل برخی از پروژه‌های ورزشی پیش بینی شده در این دو بخش موضوع پیگیری و گزارش جذب و مصرف اعتبارات هر دوماه به دفتر نماینده ارسال شود.

راستینه گفت: با توجه به برگزاری اردو بام های ورزشی در مرکز استان و لزوم ارائه خدمات در شان ورزشکاران، ضرورت دارد هتل ورزشکاران که اعتبار آن تامین گردیده تا پایان ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا