آذربایجان غربی

تکمیل پروژه پردیس سینما آزادی ارومیه در هاله‌ای از ابهام/ هوشمند: بودجه نداریم

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی احد هوشمند اظهار داشت: عدم حمایت بودجه‌ای دلیل اصلی عدم تکمیل و بهره برداری پردیس سینما آزادی ارومیه است. 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی این پروژه فرهنگی در سال ۹۸ انجام شد، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی که انجام شد، مقرر بود یکسال بعد این پروژه به اتمام برسد اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت‌ها این امر میسر نشد.

هوشمند یاد آور شد: در کنار این عدم تخصیص کامل اعتبارات ، شیوع کرونا دلیل بعدی در عدم تکمیل سینما است چرا که  بیشترین درآمد سینما از بلیط فروشی است و کرونا موجب کاهش ۹۹درصدی درآمد سینماها شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه سینما آزادی ارومیه ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سالن‌ها آماده هستند و منتظر تخصیص اعتبار برای تجهیز داخل سالن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته برای سینما آزادی با ۸سالن حدود ۸ میلیارد تومان بود که با وجود بالارفتن قیمت مصالح و دلار بودجه ۱۵میلیارد تومانی برای پروژه بودجه بندی شد که متاسفانه تاکنون این بودجه تخصیص نیافته است.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا