اخبار ورزشی

تکواندو نونهالان جهان| کسب چهار مدال در روز درخشش دختران / تداوم نمایش ضعیف پسران

تکواندو نونهالان جهان| کسب چهار مدال در روز درخشش دختران / تداوم نمایش ضعیف پسران

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سومین روز رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان امروز (چهارشنبه – ۸ شهریور ماه) با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان تکواندو ایران در بوسنی و هرزگوین پیگیری شد. 

در رقابت‌های امروز، روژان صوفی در رده قدی ۱۶۸- سانتی‌متر، ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از سد نماینده قزاقستان گذشت و در ادامه با همین نتیجه نماینده اردن را برد. او در سومین مسابقه نماینده روسیه را شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی با شکست نماینده چین تایپه فینالیست شد. صوفی برای کسب نشان طلا به مصاف تکواندوکار اوکراین رفت و با برتری ۲ بر صفر در سومین روز نخستین مدال طلای تکواندوی ایران را کسب کرد. 

در رده قدی ۱۷۲- سانتی‌متر، سیده‌کیمیا محمدی با شکست تمامی رقبای به مدال طلا دست یافت. او برای کسب این مدال به ترتیب نمایندگان استرالیا، کره‌جنوبی، روسیه، اسپانیا و روسیه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و دومین مدال طلای دختران کشورمان را در رقابت‌های امروز کسب کرد. 

مقانلو: عملکرد مدیریتی دبیر باید الگویی برای فدراسیون‌ها باشد/ جوانان ما می‌توانند در دنیا حرف داشته باشند

 

هلیا ابراهیمیان در رده قدی ۱۶۴- سانتی‌متر در مسابقات امروز ابتدا ۲ بر صفر نماینده بلغارستان را برد و در ادامه از سد تکواندوکار سوئد گذشت.او در سومین مبارزه نماینده کره‌جنوبی را شکست داد و در ادامه با برتری ۲ بر صفر در نیمه‌نهایی مقابل نماینده کرواسی فینالیست شد. ابراهیمیان در دیدار فینال مقابل نماینده روسیه شکست خورد و به مدال نقره رسید. 

در مبارزات گروه پسران و در رده قدی ۱۷۲- سانتی‌متر، میرعباس حسینی‌فر ابتدا ۲ بر یک نماینده تایلند را برد و در ادامه ۲ بر صفر از سد تکواندوکار ازبکستانی عبور کرد.  «پونگساکون» از تایلند را شکست داد. او در مسومین مبارزه ۲ بر صفر نماینده عمان را شکست داد ، اما با همین نتیجه در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب حریفی را روسیه شد و به مدال برنز بسنده کرد. 

در رقابت‌های امروز پویا اوجاقلو در رده قدی ۱۶۸- سانتی‌متر پس از برد نماینده آذربایجان مقابل تکواندوکار ازبکستانی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. مهیار فتحی هم در همین رده قدی در مبارزه نخست مغلوب نماینده آمریکا شد و از دور مسابقات کنار رفت. 

تا پایان روز سوم ملی‌پوشان نونهال کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز توسط دختران تکواندوکار شدند و پسران کشورمان نیز با عملکرد ضعیف تنها یک مدال برنز کسب کردند. فردا در روز پایانی مسابقات، محمد طاها فتح‌اله‌زاده، محمد تقی‌پور در بخش پسران و آیلا جلیلی و حنا زرین کمر در بخش دختران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 

ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از روز دوشنبه ۶ شهریور ماه لغایت پنجشنبه ۹ شهریور ماه در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا