اخبار ورزشی

تکواندو گرندپری چین| حذف رضایی و برخورداری/ حسینی به یک‌چهارم نهایی رسید

تکواندو گرندپری چین| حذف رضایی و برخورداری/ حسینی به یک‌چهارم نهایی رسید

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، روز دوم از مرحله سوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از صبح امروز(چهارشنبه – ۱۹ مهرماه) آغاز شد و سه نماینده تکواندو ایران در اوزان ۶۸- و ۸۰-کیلوگرم به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی در دور نخست ۲ بر صفر و با نتایج ۵ بر ۴ و ۱۲-۱۲ از سد کئون از کره‌جنوبی گذشت، اما در مرحله یک‌هشتم نهایی در مقابل اولگبک رشیتوف دارنده مدال طلای المپیک توکیو و برنز جهان در سال ۲۰۲۳  از ازبکستان ۲ بر صفر و با نتایج ۱۷ بر ۴ و ۶ بر ۲ مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تکواندو گرندپری چین| ناهید کیانی نقره گرفت

 

در رقابت‌های وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری در گام نخست ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر صفر و ۱۲ بر ۴ مقابل الکساندر رادویکوویچ از اتریش به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌هشتم نهایی ۲ بر صفر و با نتایج ۸ بر صفر و ۳ بر صفر مغلوب صالح الشرباتی دارنده مدال نقره المپیک توکیو از اردن شکست خورد.

در همین وزن میرهاشم حسینی در مبارزه نخست به مصاف پارک ووهئوک دارنده مدال طلا و برنز جهان از کره‌جنوبی رفت و ۲ بر صفر و با نتایج ۴-۴ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید. او در مرحله یک‌هشتم نهایی در مقابل ریچارد آندره اوردمن از نروژ ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر ۲ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

پیش از این و در روز نخست مسابقات ناهید کیانی به مدال نقره وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان رسید و مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

سومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال ۲۰۲۳ از روز گذشته(سه‌شنبه –  ۱۸ مهرماه) در در شهر تائویان کشور چین آغاز شد و تا پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا