اخبار ورزشی

تکواندو گرندپری چین| مدال برنز کیانی قطعی شد

تکواندو گرندپری چین| مدال برنز کیانی قطعی شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، روز نخست از مرحله سوم رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال ۲۰۲۳، از صبح امروز (سه‌شنبه – ۱۸ مهر ماه) در شهر تائویان کشور چین آغاز شد و ناهید کیانی ملی‌پوش کشورمان با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

تکواندو گرندپری چین| حاجی موسایی؛ دومین حذف شده ایران/ کیانی به یک چهارم نهایی صعود کرد

 

در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان نیز ناهید کیانی پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۲ بر یک از سد فیث دیلون از آمریکا گذشت. کیانی راندهای اول و سوم را با نتایج ۶ بر ۲ و ۹ بر ۳ به سود خود پایان داد، اما در راند دوم ۸ بر ۲ شکست خورد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

کیانی در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد چیالینگ لو از چین تایپه گذشت تا با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند. کیانی در این مبارزه راند اول را با وجود تساوی یک – یک مغلوب حریف خود شد، اما در راندهای دوم و سوم به ترتیب ۶ بر ۲ و ۷ بر ۵ به پیروزی رسید. او برای حضور در دیدار نهایی به مصاف تاتیانا مینینا از روسیه خواهد رفت.

پیش از این مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم مردان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفته بودند.

سومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری از امروز در شهر تائویان کشور چین آغاز شد و تا پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا