اخبار روز

تیغ سانسور صهیونیست‌ها بر اخبار جنایات علیه نوار غزه/گزارش اختصاصی

تیغ سانسور صهیونیست‌ها بر اخبار جنایات علیه نوار غزه/گزارش اختصاصی

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، سومین روز از نبرد طوفان الاقصی سخت تر از دو روز قبل دنبال شد و رژیم صهیونیستی با کشتار تعداد بیشتری از فلسطینیان دامنه فشار بر ساکنین غزه را تنگ تر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود پس از قطع آب و برق ساکنین غزه، در جریان بمباران مستقیم این باریکه، خانه‌های ۱۵ خانواده فلسطینی را بدون هشدار قبلی هدف حمله قرار داد.

 

.

 

گردان‌های قسام اعلام کردند در جریان بمباران نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم ۴ نفر از اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین کشته شدند.

«تحسین الاسطل»، نماینده سندیکای خبرنگاران در فلسطین: اقدام ارتش اسرائیل در بمباران زنان، کودکان و سالمندان فلسطینی با هدف فشار بر مقاومت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین , طوفان الاقصی , نوار غزه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس ,

در این بین مدیریت رسانه ای نبرد، یکی دیگر از نمودهای شکست رژیم در کنار ابعاد نظامی و مادی اسرائیل این جنگ است.

«سامی الشاعر»، نویسنده و تحلیلگر فلسطینی: رژیم صهیونیستی همچنان به برآوردهای اشتباه خود از میدان نبرد ادامه می دهد و جنایاتی که در غزه مرتکب می شود یکی از نشانه های شکست در عملیات طوفان الاقصی است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین , طوفان الاقصی , نوار غزه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس ,

بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در پایان روز سوم نبرد، بیش از ۴۵۰ فلسطینی شهید و بیش از ۲۵۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اختصاصی|نفوذ امنیتی در بدنه فروپاشیده اسراییل/ یک منبع در مقاومت فلسطین: بخشی از ارتش صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی با مقاومت همکاری کرد
اختصاصی|سخنگوی جنبش جهاد اسلامی: مقاومت آمادۀ پاسخگویی به تمامی سناریوهای احتمالی است

تل‌آویو با هدف سرپوش نهادن بر شکست خود در عرصه میدانی نبرد، سیاست سانسور رسانه ای را در پیش گرفته و با قطع جریان برق و اینترنت نوار غزه در تلاش است تا مانع از اطلاع رسانی پیرامون ابعاد مختلف شکست اطلاعاتی و جنایات خود در این باریکه شود.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا