اخبار ورزشی

تیموری: هدف مس رفسنجان قهرمانی در لیگ یا جام حذفی است/ می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

تیموری: هدف مس رفسنجان قهرمانی در لیگ یا جام حذفی است/ می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

– اخبار ورزشی –

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره اردوی تیمش در ارمنستان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و تمرینات پرفشاری را انجام دادیم. دو بازی دوستانه هم با دو تیم باکیفیت برگزار کردیم که در لیگ اروپا حضور داشتند و این دو مسابقه از لحاظ فوتبالی خیلی به تیم ما کمک کرد.

قرارداد مدافع مس رفسنجان تمدید شد

 

وی با اشاره به حضور ساکت الهامی در مس رفسنجان یادآور شد: من در تراکتور هم با این مربی کار کردم و قهرمان جام حذفی شدیم. معتقدم با ساکت الهامی می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، چون او یک مربی کاربلد و باتجربه است. از طرفی باید از زحمات محمد ربیعی هم تشکر کنم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه تصریح کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی اینجا راحت هستم و دوست داشتم دوباره با مس ادامه دهم. البته افتخار می‌کنم شاگرد الهامی خواهم بود و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

تیموری در پایان خاطر نشان کرد: ما سال گذشته پنجم شدیم و اگر برخی اتفاقات از جمله اشتباهات داوری رخ نمی‌داد بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. هدف ما این است که در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و می‌خواهیم در لیگ برتر یا جام حذفی قهرمان شویم و سهمیه آسیا بگیریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا