کهگیلویه و بویراحمد

تیم مذاکره کننده در وین محکم مقابل دشمنان بایستد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:فردا سیزدهم جمادی الاول مصادف با شهادت مظلومانه فاطمه زهراسلام الله علیها است که به همه نمازگزاران نیز تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی افزود:۲۷آذرماه نیز شهادت آیت الله دکتر مفتح در سال ۵۸توسط گروه منافق “فرقان” است که این روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهاده اند،درحقیقت دانشگاه و حوزه دو قطب بسیار مهمی هستند که دشمن در دروان ستمشاهی خیلی تلاش می کرد که دانشگاه و حوزه را مقابل هم قرار دهد. 

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:بنابراین هم دانشگاهیان و هم حوزویان اهل اطاعت از قرآن و عترت بودند و این فتنه دشمن را نیز نقش برآب کردند و امروز نیز در جهان هیچ جایی را پیدا نخواهید کرد که حوزه و دانشگاهش اینچنین با هم متحد باشند.

امام جمعه گچساران گفت:بنابراین دشمن تلاش کرده و می کند که با ترفندها و فتنه ها نیز روایت های مختلفی از کشورمان ارائه دهد که ایران کشوری ضعیف و ناتوان است،اما در سوی دیگر نیز بیان می کند که ای مردم دنیا بدانید که ایران تمام عالم را در برگرفته که به چنین روایتی های متضاد می گویند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:به عنوان نمونه یکی از کارهای دشمن تبلیغ علیه نظام اسلامی است درحالی که به خانواده ها بیان می کنند که دخترانتان را به طلبه ها ندهید چرا که طلبه ها نان ندارند و از طرفی هم بیان می کنند که طلبه ها دنیا را خورده اند، پس لازم است که همه ریز فتنه های دشمنان را بشناسیم.

وی افزود:نکته مهم دیگر،انتظاری که از تیم مذاکره کننده در وین داریم این است که با تمام قدرت بایستند چرا که رهبری بارها فرمودند که بحث دشمن، هسته ای نیست و ما بدنبال سلاح هسته ای نیستیم،اما بحث آنها این است که ایران و ایرانی باید برده باشند و حق حریت ،آزادی و استقلال نداشته باشند و اینکه از رئیس جمهور محترم انتظار داریم دورن کشور نیز اصلاح شود.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:لازم است که درون کشور مسئول خداترس منصوب شود، کاربلد و عادل باشد،چرا که اگر چنین مسئول درون کشور منصوب شود دزدی ها ، اختلاس ها و فسادها نیز کمتر خواهد شد و به تبع مشکلات نیز مرتفع خواهند شد و دشمنان هم هیچ غلطی نمی تواند بکنند.

امام جمعه گچساران گفت:گاهی اوقات برخی ها تلاش می کنند فتنه و تفرقه ایجاد کنند من جمله بین شیعه و سنی، و تلاش می کنند که فتنه ایجاد کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند،گاهی نادانان حرف های نامناسبی می زنند که چند جمله از علمای اهل سنت عرض می کنم تا معلوم شود شیعیان و برادران اهل سنت پیرو پیامبر اکرم (ص) و محب اهل بیت علیهم السلام هستند و کسانی که فتنه می کنند یا تفکر صهیونیستی دارند و یا جیره خوار صهیونیسم هستند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:به عنوان مثال “مالک بن انس” رئیس مذهب مالکی اهل سنت است می گوید که هیچ چشمی ندید و هیچ گوشی نشنید و برقلب کسی خطور نکرد که برتر از امام جعفر صادق علیه السلام باشد یعنی عالم تر، با تقوا تر و با ایمان تر از او نیست، جهت اطلاع برخی نادانان که مرض دارند و توهین به قرآن و ائمه اطهار (ع)می کنند، بنابراین گرگیج ها بروند آدم بشوند.

وی افزود:در هفته حمل و نقل هستم و این هفته را گرامی میداریم و به همه خدمتگذاران در اداره راه و شهرسازی تبریک و دست مریزاد می گویم و موفقیت شان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا