Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ثبت‌نام ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در طرح نهضت ملی مسکن/ راه و شهرسازی رتبه نخست کشور شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

ثبت‌نام ۲۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در طرح نهضت ملی مسکن/ راه و شهرسازی رتبه نخست کشور شد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، پژمان نیک اقبالی گفت: در جلسه‌ای که در وزارت راه و شهرسازی و با حضور وزیر و معاونین وزارت برگزار شد استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص ارزیابی اقدام ملی و جهش تولید در کشور رتبه اول را به دست آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مهمترین شاخص‌های ارزیابی شامل تعداد متقاضیان تعیین تکلیف شده، تعداد متقاضیان تخصیص یافته، تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده و تعداد واحدهای دارای پروانه ساختمان  بوده است.

وی افزود: تعهد استان در این طرح  ۱۹۵۰ واحد است که ۱۰۰۰ واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود‌.

نیک‌اقبالی در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی در شهر یاسوج گفت: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده سایت جهاد را شروع خواهیم کرد،  در گچساران سایت ۲۸۸ واحدی را بنیاد مسکن شروع کرده سایت دوم هم قرعه کشی شده و در دهدشت کارهای انجام شده است.

نیک‌‌اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ ثبت نام که دو هزار نفر واجد شرایط بودند، افزود:  ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند، کار شروع شده و نام  ۷۵۲ نفر در پروژه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، ضمن اینکه شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا