سمنان

ثبت‌نام ۷ هزار خانوار روستایی سمنان در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی‌اکبر عرب‌عامری عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی با بیان اینکه هفت هزار خانوار روستایی فاقد گاز استان سمنان در این طرح ثبت‌نام شدند، گفت: مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و خانه‌باغ‌ها زیرمجموعه جهاد کشاورزی نیز در این طرح ثبت‌نام شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود عنوان کرد: در حوزه ثبت صنایع و اصناف نیز اقدامات لازم صورت گرفت و مشکلات برطرف شد.

عرب‌عامری با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی متعدد برای تشریح و تبیین طرح برگزار شد، گفت: بر اساس آمار، کمتر از ۵۰۰‌ تُن نیاز استان سمنان در زمینه مصرف گاز مایع است که در حال حاضر ۱۸۰۰ تا ۲۰۰ تُن گاز توزیع می‌شود.

کاهش کشفیات قاچاق کالا در شاهرود

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: دو جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان شاهرود تا شهریور ۱۴۰۰ تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه تعزیرات نیز در ۶ ماه سال جاری، ۱۳۴ پرونده در شاهرود به ارزش ۸۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۲۴۹ بازرسی در حوزه صمت به انجام رسید که ۳۹ پرونده تشکیل شد، گفت: در حوزه نیروی انتظامی ۱۰۹ مورد کشفیات در ۶ ماهه سال گذشته بود که در سال جاری به ۱۰۰ مورد کاهش پیدا کرد.

جلالی عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف در شهرستان شاهرود، اقدامات در راستای اهداف کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان صورت گرفت.

وی افزود: پلاک‌کوبی دام اثرات بسیار خوبی دارد و اگر به‌صورت صددرصدی محقق شود، در بحث جلوگیری از قاچاق و توزیع نهاده‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا