چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام ۲۱۰۰ دانشجو در ترم‌جاری دانشگاه‌های آزاد استان/ ۵۰ درصد دانشجویان واکسینه شده‌اند

ابراهیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان حدود ۱۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته،کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای در دامپزشکی و دکتری تخصصی در ۲۰۰ کد رشته دانشجو دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر ۲۰۰ عضو هیات علمی تمام‌وقت، ۴۰۰ عضو هیات علمی حق‌التدریس و یکصد و ۸۰ کارمند در استان دارد.

۲۱۰۰ دانشجو برای ترم جاری ثبت‌نام کرده‌اند/ ثبت‌نام کارشناسی ارشد ادامه دارد

وی اظهار داشت: تعداد دانشجوی ثبت‌نام شده در دانشگاه آزاد در نیم سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ نفر می‌باشد که حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر انتخاب واحد کرده‌اند و ثبت‌نام دانشجویان ارشد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث واکسیناسیون بالغ بر ۹۰ درصد اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد و ۵۰ درصد دانشجویان نیز واکسینه شده‌اند که استقبال دانشجویان کاردانی از واکسینه شدن به نسبت سایر مقاطع بیشتر بوده است.

امتحانات ترم جاری دانشگاه آزاد حضوری خواهد بود

 رحیمی عنوان کرد: در ترم جاری آموزش به صورت مجازی شروع شد و با دستور ستاد کرونا آموزش به صورت حضوری ادامه می‌یابد و امتحانات نیز به صورت حضوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد اضافه کرد: افزایش شهریه دانشگاه آزاد یک بار در سال اتفاق می‌افتد و شامل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش است و این افزایش نسبت به مقطع تحصیلی و محل تحصیل افزایش می‌یابد که افزایش شهریه در استان ما نسبت به سایر استان‌ها کمتر است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا