اردبیل

ثبت بیش از ۱۷۰۰ معلول در سامانه بهزیستی خلخال

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، ابراهیم مسروری ظهر امروز در جشن روز معلولان که در مرکز مهرآفرین خلخال برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ معلول در سامانه بهزیستی شهرستان خلخال ثبت شده و روز معلولان تلنگری برای توجه به این قشر و حمایت از آن‌ها است.

وی افزود: مرکز مهرآفرین خلخال با بیش از ۵۵ نفر معلول ذهنی و جسمی در حال فعالیت بوده و با همت مردم نوع‌دوست خلخال و تلاش مدیریت هیات امنایی آن، این مرکز یکی از مراکز شایسته در نگهداری معلولان و خدمت به این قشر است.

رئیس بهزیستی شهرستان خلخال با قدردانی از پیگیری‌های مسؤولان در خصوص این مرکز ادامه داد: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیر تامین امکانات این مرکز و سرپرست فرمانداری خلخال نیز پیگیر تامین زمین برای ایجاد فضای سبز از محل اداره اوقاف و امور خیریه است.

خدمت به معلولان نعمت و فرصتی برای انسان است

جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز در این مراسم با قدردانی از زحمتکشان مجموعه معلولان شهرستان گفت: ایثار واقعی در همین مجموعه دیده می‌شود و خدمت صادقانه به این قشر که با عنایت الهی در حال انجام است، یک نعمت و فرصت برای انسان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز مهرآفرین خلخال با پشتوانه نوع‌دوستی مردم خلخال به شایستگی حمایت می‌شود و این مرکز در ادامه خدمت به معلولان نیاز به حمایت تمام مجموعه‌ها دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا