اردبیل

ثبت روز بدون فوتی در اردبیل/ تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ثبت نشده است.

وی افزود: طی این مدت ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۴ نفر رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۷ نفری داشته و از این تعداد ۴۴ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و ۶۸ بیمار دیگر نیز تحت نظر هستند.

وی تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

 حبیب‌زاده با اشاره به تزریق یک‌میلیون و ۶۳۲ هزار و ۷۸۸ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان تشریح کرد: ۸۸۷ هزار و ۹۱۹ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۳۰ هزار و ۷۷ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: تاکنون ۱۴ هزار و ۷۹۲ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

وی گفت: هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا