اقتصادی

ثبت نام ۴ میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن/ پایش مجدد اطلاعات ۱.۵ میلیون متقاضی طرح اقدام ملی

به گزارش خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران به استناد اطلاعات مستند رسیده از سامانه وزارت راه و شهرسازی در نهضت ملی مسکن با وجود گذشت ۲.۵ ماه از شروع ثبت نام تاکنون ۲ میلیون ۵۰۶ هزار و ۶۳ نفر برای طرح ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ثبت نام کرده‌اند.

علاوه بر آمار ثبت‌نام کنندگان جدید نهضت ملی مسکن بنا بر اظهارات وزیر راه و شهرسازی در برنامه نگاه یک، به دلیل تغییر در قوانین تعیین متقاضیان واجد شرایط در جهت تسهیل شروط از جمله کاهش زمان سکونت در شهر مورد تقاضا به جز تهران، اطلاعات متقاضیان ۵ فاز ثبت نام طرح اقدام ملی که پیشتر در شرایط قبلی موفق به اخذ شرایط نشده بودند، بار دیگر در سیستم پالایش وزارت راه و شهرسازی  مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس آمار، تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی در ۵ فاز که بار دیگر اطلاعات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد ۱ میلیون ۴۵۱ هزار ۵۲۸ عدد گزارش شده است.

*ثبت نام نزدیک به ۴ میلیون نفر در نهضت ملی مسکن

با احتساب این آمار در حال حاضر اطلاعات ۳ میلیون و ۹۶۷ هزار ۵۹۱ متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده و فرآیند پایش اطلاعات برای این تعداد متقاضی طرح ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال آغاز می‌شود.

به گزارش فارس آمار ثبت نامی نهضت ملی در شرایطی رقم می‌خورد که شرایط ثبت‌نام تنها در نیمی از شهرهای کشور مهیا شده است و بر اساس قول مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی شرایط ثبت نام برای متقاضیان شهرهای باقی مانده از روز دوشنبه مورخ ۲۰ دی ماه سال جاری ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا