اجتماعی

ثبت ۱۷۰۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران در سال ۱۴۰۱

ثبت ۱۷۰۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران در سال ۱۴۰۱

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمداسماعیل توکلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار برگزیده های ایران مبنی بر نحوه برخورد با مزاحمت‌های تلفنی در اورژانس استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۶۱۳ هزار تماس با اورژانس استان تهران حاصل شده که از این تعداد ۱۷۰ هزار مورد مزاحمت تلفنی بوده است‌.

وی افزود: مزاحمت تلفنی باعث می‌شود وقت پرستاران تریاژ بابت تماس افرادی گرفته شود که جهت سرگرمی تماس گرفته‌اند و افرادی که نیاز به خدمت واقعی دارند پشت خط بمانند، برای جلوگیری از این موضوع ما طرح شکایت کرده و از دادستانی درخواست ورود کرده‌ایم‌.

فرسودگی ۸۰ درصد ناوگان اورژانس تهران/ کمبود ۱۸۰۰ نیروی اورژانس در تهران!

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: کنار مزاحمت‌های تلفنی برخی افراد با ۱۱۵ تماس می‌گیرند و هتاکی و توهین می‌‌کنند که شماره این افراد را در اختیار قوه قضاییه قرار داده‌ایم و به‌زودی نتایج برخورد قاطع قضایی را رسانه‌ای خواهیم کرد.

توکلی با بیان این‌ که سختی نوع کار و تعداد بالای مأموریت‌ها، باعث شده برخی از همکاران ما تصمیم به خروج از اورژانس بگیرند، افزود: خروج نیروها از اورژانس، باعث افزایش بار مالی حوزه سلامت خواهد شد و از همین رو، باید انگیزه‌ها را برای ماندگاری نیروهای اورژانس بالا ببریم.

وی اضافه کرد: اعزام آمبولانس به صحنه مأموریت الزاما‌ً به معنای اعزام بیمار به بیمارستان نیست و همکار ما باید تشخیص بدهد که بیمار نیازمند اعزام به بیمارستان است یا خیر‌.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا