اردبیل

ثبت ۲۰۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل

مهدی اصلانی، مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل صبح امروز در حاشیه انتخابات شورای جهادی شهرستان بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی در سطح کشور هستیم که در استان اردبیل نیز ۲۰۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است.

وی افزود: تشکیل شوراهای جهادی بسیج در نواحی استان با حضور گسترده گروه‌های جهادی بسیج، بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بین گروه‌های جهادی استان اردبیل است‌.

مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی اثربخش، هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی، تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی، بهره‌مندی از صاحب نظران جهادی، مطالبه مسائل و مشکلات، احصای مشکلات و اولویت‌بندی آنان از جمله اهدافی است که در شوراها و مجمع جهادگران پیگیری می‌شود.

اصلانی ادامه داد: تعداد ۱۲ شورای جهادی با برگزاری انتخابات و با حضور نمایندگان گروه‌های جهادی در نواحی استان تشکیل می‌شود که با حضور شوراهای جهادی نواحی استان نیز، مجمع جهادگران استان شکل می‌گیرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی، بهداشت، درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی در حال فعالیت هستند.

اقدامات جهادگران مبین کارآمدی بسیج است

مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج برکات زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به آشنایی با وضعیت محرومین و مستضعفین و ایجاد نگاه عدالت‌خواه در بین جوانان اشاره کرد که طبعاً باعث ایجاد تفکر پیگیری اقتصاد عدالت‌محور می‌شود.

اصلانی تصریح کرد: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل‌کننده تهدید‌ها به فرصت‌ است.

وی تشریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما دست برنمی‌دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام‌عیار حضور دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا