اردبیل

ثبت ۵۳ موسسه داوری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسین علوی عصر امروز در مراسم انتخابات هیات مدیره کانون موسسات داوری که در محل دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در استان اردبیل ۵۳ موسسه داوری ثبت شده که از بین آن‌ها فقط ۱۰ موسسه فعال است که از این تعداد ۷ موسسه در اردبیل و ۳ موسسه در شهرستان‌های دیگر استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به میزان فعالیت موسسات داوری، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۳ پرونده به این موسسات داوری ارجاع شده است. 

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل تصریح کرد: در جلسه‌ای که اخیرا با حضور ریاست کل دادگستری استان و با موضوع بحث داوری داشتیم، مقرر گردید که در آینده در قراردادهای اتحادیه‌ها، اصناف، بازاریان و تجار به‌صورت متحدالشکل از بحث استفاده از موسسات داوری در صورت بروز اختلاف قید شود که لازمه این امر فعال شدن بازرسان است.

علوی درباره بحث هزینه‌ها و رعایت حال قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه توسط موسسات داوری بیان کرد: داوران حال بعضی از مراجعین را که از قشر ضعیف جامعه هستند، رعایت کنند.

انتخاب اعضای هیأت مدیره و هیأت بازرسی کانون موسسات داوری

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، در ادامه این مراسم انتخابات هیأت مدیره و هیأت بازرسی کانون موسسات داوری انجام و ۳۴ مدیرعامل حاضر در این انتخابات آرای خود را به صندوق انداختند که از بین کاندیداها ۴ نفر عضو اصلی و ۳ نفر علی‌البدل در هیأت مدیره و ۲ نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل در هیأت بازرسی به ترتیب زیر به‌مدت ۲ سال انتخاب شدند:

اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره کانون به ترتیب حسین بهرو، شهزاد اکرامی، عبدالحمید محمدی، محسن مهین فر، بهنام جمالی، سعید هاشمی درخشان و خانم بیتا شکری انتخاب شدند.

اعضای اصلی و علی‌البدل بازرسی کانون به ترتیب آقایان محمدباقر حاجی‌لر، علی‌اصغر کارگر و خانم افسون عیسی‌لو انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا