اردبیل

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده و ۱۸۲ هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار را عادی و روان دانست و افزود: بیشترین کالای استان اردبیل از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در ۷ ماه گذشته عنوان کرد.

وثوقی فعالیت ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱  هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل‌ونقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل است از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل‌ونقل در خدمت‌رسانی به مردم  قدردانی کر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا