هرمزگان

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان

به گزارش صبح ساحل، “حمیدرضا محمد حسینی تختی” با اشاره به جابه‌جایی یک میلیون و ۶۲۲ هزار مسافر از از طریق بنادر شرق استان، بیش‌ترین میزان تردد را در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان یک میلیون ۱۸۳ هزار و ۶۹۱ مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۲۹ هزار و ۱۰۱ مسافر در این جزیره رنگین کمانی هرمز رفت و آمد کردند که در این بخش نیز ۲۵ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان رفت و آمد مسافر و گردشگر بین بنادر شهید باهنر و شارجه امارات در این مدت را ۹ هزار و ۳۱۴ مسافر اعلام کرد که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر نیز با بهره‌گیری از ۲ بندر تجاری و مسافری در مرکز و پنج بندر تابعه در شرق هرمزگان، در حوزه‌های مسافری، تجارت و گردشگری دریایی فعالیت می‌کند.

بنادر شرق هرمزگان شامل شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های بین‌المللی و داخلی نقش راهبردی دارند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا