فرهنگ و هنر

«جام‌جم» و ادامه صحبت‌های بحث‌برانگیز/ انتظامی وارد بحث ذائقه‌سازی و مخاطبان تلویزیون می‌شود

«جام‌جم» و ادامه صحبت‌های بحث‌برانگیز/ انتظامی وارد بحث ذائقه‌سازی و مخاطبان تلویزیون می‌شود

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران، برنامه‌ تلویزیونی «جام‌جم» چند صباحی است روی آنتن رفته و قسمت نخست خود را با محمدصادق کوشکی و موضوع سلبریتی‌ها آغاز کرد.

قسمتی که حواشی‌ای بسیاری داشت و در قسمت دوم آن ابراهیم داروغه‌زاده از مدیران قدیمی سینمایی کشور و دبیر اسبق جشنواره فیلم فجر در کنار پرداختن به موضوعاتی درباره سلبریتی‌ها انتقاداتی هم به برخی از صحبت‌های کوشکی در قسمت نخست داشت.

موضوعات بحث‌برانگیزی که برای اولین بار روی آنتن رسانه ملّی مطرح شد.حالا «جام‌جم» به واکاوی موضوع جدیدی می‌پردازد؛ در قسمت جدیدی که امشب روی آنتن خواهد رفت حسین انتظامی کارشناس این برنامه خواهد بود.

در این قسمت به ذائقه‌سازی برای مخاطبان می‌پردازد؛ اینکه تلویزیون در این سال‌ها برای تولیدات محتوایی و برنامه‌سازی‌های سرگرم‌کننده و سریال‌ها پیرو ذائقه مخاطب بوده یا برای او ذائقه‌سازی کرده است.

نگاهی به چند برنامه تلویزیونی و شبکه اربعین نوجوان

حسین انتظامی از مدیران رسانه‌ای است که سال‌ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است و از آخرین مسئولیت‌های او در سینما می‌توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ویدئوهای منتخب این برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه به آدرس jamejam_irib@ قابل دسترسی است.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا