اخبار ورزشی

جام ملت‌های آسیا| پیروزی اردن مقابل تاجیکستان با خودزنی هنانوف/ شگفتی اصلی را اردنی‌ها خلق کردند + فیلم

جام ملت‌های آسیا| پیروزی اردن مقابل تاجیکستان با خودزنی هنانوف/ شگفتی اصلی را اردنی‌ها خلق کردند + فیلم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم‌های ملی فوتبال تاجیکستان و اردن از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان حسین عموته با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

تک گل این دیدار را وحدت هنانوف مدافع تاجیکستان در دقیقه ۶۶ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا تاجیک‌های دوست‌داشتنی فرصت حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست بدهند.

 

.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده فو مینگ از چین بود که به سالم العجالین، رجائی عاید و علی علوان از اردن و شوکوروف از تاجیکستان کارت زرد نشان داد. علی علوان با کارت زردی که در این بازی دریافت کرد، دو اخطاره و از همراهی تیمش در دیدار نیمه نهایی محروم شد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال اردن که در یکی از دشوارترین گروه‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با کره جنوبی و بحرین هم‌گروه بود، با عبور از سد عراق در مرحله یک هشتم نهایی و برتری مقابل تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برای نخستین بار فرصت حضور در نیمه نهایی جام ملت‌ها را به دست آورد.

اردن پس از صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در  روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری به مصاف برنده استرالیا و کره جنوبی خواهد رفت. بازی یادشده هم در ورزشگاه احمد بن علی برگزار خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا