اخبار روز

جانشین فراجا: ترویج بی‌حجابی فتنه جدید دشمن است/ پلیس با جرم مشهود برخورد می‌کند

جانشین فراجا: ترویج بی‌حجابی فتنه جدید دشمن است/ پلیس با جرم مشهود برخورد می‌کند

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سردار قاسم رضایی شامگاه شنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها کشور آرامی است و البته دشمن هر روز یک توطئه و یک فتنه را برپا می‌کند و به‌نوعی دنبال اهداف خودش است، اما این توطئه‌ها به‌دلیل بصیرت بالای مردم ایران خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه “دشمن عزت مردم را که یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ـ برگرفته از عاشورای حسینی(ع) ـ هدف قرار داده است، افزود: دشمن در موضوعات مختلفی مانند مواد مخدر، سلاح و فتنه‌های دیگر علیه کشور ما فعالیت می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دشمن یک فتنه ترکیبی را در سال گذشته به انقلاب اسلامی تحمیل کرد، اما مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی این فتنه‌ها را خنثی کردند.

جانشین فراجا: ذره‌ای در برابر کشف حجاب کوتاه نمی‌آییم

وی با یادآوری اینکه “دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی پس از حادثه سال گذشته تشدید کرده و آن را هدف قرار داده است”، اضافه کرد: وقتی مجموعه کشور برای مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده‌اند مجموعه انتظامی نیز این موضوع را مانند سایر مطالبات مردم در دستور کار خود قرار داده است.

رضایی گفت: مجموعه انتظامی کشور به‌طور جد برای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون عمل می‌کند و پلیس مکلف است با هر جرم مشهودی برابر قانون برخورد و آن را مدیریت کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان استانی ولایی و انقلابی است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم کرده است، ابراز کرد: مگر می‌شود از این سرمایه بزرگ عبور کرد؟

رضایی با تأکید به اینکه ماه محرم یکی از فرصت‌های طلایی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

/۶۴۴/.+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا