سیاسی

جانشین فرمانده کل سپاه: خبیث‌های عالم و ستون پنجم، اکنون از راه «فشار اقتصادی» وارد شده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه: خبیث‌های عالم و ستون پنجم، اکنون از راه «فشار اقتصادی» وارد شده‌اند

«سردار فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان ایران هشدار داد که تنها بخش کمی از توانمندی‌های خود را به عرصه نمایش گذاشته‌ایم.

وی که با شبکه خبری المیادین مصاحبه می‌کرد، گفت: «رزمایش‌هایی که اخیرا برگزار کردیم رزمایش‌های منظمی بوده که هر ساله به صورت مداوم برگزار می‌کنیم».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: «بخش کوچکی از توانایی‌های خود را به عرصه نمایش گذاشته‌ایم تا دشمنان آنها را ببینند و فراموش نکنند».

سردار فدوی پیشتر نیز در سخنرانی گفته بود: «آمریکایی‌ها ۴۴ سال است هر چه تلاش کردند نتوانستند پیروزی در برابر ایران به دست آورند با اینکه به واسطه امکانات مادی از ما قوی‌تر بوده و هستند؛ علت شکست آن‌ها برای این است که طی این مدت تا حدودی به تکالیف الهی خود عمل کردیم».

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمام درگیری‌هایی که طی این ۴۴ سال با ما داشتند شکست خوردند، تاکید کرد: انجام حداقل تکلیف‌ها موجب شده ما مقتدر شویم و آن‌ها دائم در برابر ما مستاصل شوند؛ البته این هم وعده خداوند است که فرموده چنانچه به تکالیف معین شده عمل کنید من هم شما را یاری می‌کنم.

سردار فدوی اظهار کرد: در توان نظامی، چون قاعده خدا حاکم بوده توانستیم بر دشمن پیروز شویم، اما با این حال آن‌ها دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارند به عبارت دیگر خبیث‌های عالم و ستون پنجم از هیچ راهی برای درست کردن مصیبت برای این انقلاب کوتاهی نمی‌کنند به همین علت اکنون از راه فشار اقتصادی وارد شدند.

بیشتر بخوانید:

  • فرمانده کل سپاه: مشکلات اقتصادی و نوسانات ارز را «درک» می‌کنیم اما ملت نباید «تسلیم» شوند

  • دیدار فرماندهان کل سپاه و ارتش / سردار سلامی: اروپا، رسمی و آشکار، وارد «جنگ غیرسخت» با ما شده

  • هشدار «سخنگوی سپاه» به روسای جمهور فرانسه و آلمان بابت «ملاقات» با «عنصری مطرود به نام مسیح علی‌نژاد» و «یک فوتبالیست عصبانی‌مزاج»

  • هشدار معاون عملیات سپاه به «کوتوله‌های پارلمان اروپا» / «فریب» رژیم صهیونیستی را نخورید / جز این رژیم، با «همه دنیا»، اهل مذاکره هستیم

  • فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها می‌گویند، قایق‌های تندرو ایران ما را «مسخره» می‌کنند / آنها ناوهای هواپیمابر خود را از منطقه «خارج» کردند

۲۱۲۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا