اخبار ورزشی

جاوید: تجربه حسن‌زاده کمک زیادی به مس سونگون می‌کند/ در انتظار جلسه کمیته وضعیت هستم

جاوید: تجربه حسن‌زاده کمک زیادی به مس سونگون می‌کند/ در انتظار جلسه کمیته وضعیت هستم

– اخبار ورزشی –

مهدی جاوید درباره شرایط خودش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با باشگاه کراپ الوند ایرانیان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: مستنداتم را در اختیار وکیلم گذاشتم و منتظر برگزاری جلسه کمیته وضعیت هستم.

وی در مورد بازگشتش به تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: به‌خاطر شرایطی که داشتم، مجبور بودم در تهران حضور داشته باشم که شرایط تغییر کرد و به مس سونگون بازگشتم. امسال تیم خوب و درجه یکی داریم و امیدوارم از اعتبار باشگاه مس سونگون دفاع کنیم.

لک: جاوید به درخواست خودش به کراپ الوند آمده بود

ستاره تیم مس سونگون راجع به شرایط این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات را دنبال می‌کنیم. امسال محمدرضا سنگ سفیدی و سالار آقاپور را از دست دادیم و علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد شجری را جذب کردیم. تجربه بازیکنی چون حسن‌زاده کمک زیادی به مس سونگون می‌کند و امیدوارم در کنار هم موفق باشیم.

جاوید درباره بازگشت علی‌اصغر حسن‌زاده به مس که گفته می‌شد اختلافاتی با هم دارند، عنوان کرد: رابطه خوبی با حسن‌زاده دارم و باید در کنار هم برای موفقیت باشگاه مس تلاش کنیم. همیشه فضای بسیار خوبی میان اعضای تیم مس سونگون برقرار است و امیدوارم کنار یکدیگر سال بسیار خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه رضا لک گفته بود جاوید به خواست خودش به کراپ الوند پیوست و مسیر نقل‌وانتقالات این تیم را تغییر داد، اظهار داشت: ادعاهایی مطرح شده است که ترجیح می‌دهم حرف‌هایم را در جای مناسب بزنم. منتظر رأی کمیته وضعیت هستم و پس از آن درباره همه مسائل صحبت می‌کنم. من تابع قانون هستم و هر تصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا